2026年6月25日 星期四

中環小確幸——幸福煎餃子,平靚正!


雜感女生   好味日記

˚*。中環小確幸——幸福煎餃子,平靚正!。*˚

✿✿小資女的Dolce Vita✿✿

餓底飯聚.食勻全世界

吾係POL - Peggy On LineProof Of Life

 

 

 

尋日去中環開會,開到成六點幾,

餓到前胸貼後背。

行過閣麟街,聞到一陣煎嘢嘅香味,

抬頭一望——「幸福煎餃子」。好,就你!

 

舖頭細細,但企理乾淨,

老闆有禮,見我企喺度諗食咩,

主動推介:「試吓我哋嘅煎餃啦,即叫即煎!」

即刻叫咗香煎韭菜餃同粟米餃各一份。

 








 

等咗五分鐘左右,熱辣辣上枱。

餃子底煎到金黃脆卜卜,咬落「咔嚓」一聲,

肉汁即時爆出嚟!韭菜餃夠香夠濃,

粟米餃就清甜爽口,兩款都唔會太油膩,

皮薄餡靚,真心驚喜。





跟住忍唔住加多咗魚肉燒賣同咖哩魚蛋——

燒賣彈牙有魚味,魚蛋細細粒但咖哩汁夠香濃,

辣度啱啱好,食完一粒又一粒。





隔離嗰碗潮州魯肉飯望落都幾吸引,

見佢哋食到舔舔脷,我都叫左碗番去食!

果然足料夠味,非常好食




 

至於雞蛋仔同格仔餅,非常香脆,即點即做

係唔同D!而且格仔餅非常足料

多到漏花生醬!係水準之作。











 

老闆仲笑笑口問我:「夠唔夠飽呀?」

感覺似返咗屋企食飯咁溫暖。

老實講,呢啲小店,未必有華麗裝修,

但每一樣小食都用心製作,價錢又貼地,

絕對係中環打工仔嘅平民救星。

 

幸福煎餃子,值得你停低腳步。

 

食左乜:

1.香煎韭菜餃子

2.香煎粟米餃子

3.魚肉燒賣

4.咖哩魚蛋

5.潮州魯肉飯

6.雞蛋仔

7.格仔餅

小評:

味道:★★★★☆

環境:★★★★☆

服務:★★★★☆

衛生:★★★★☆

抵食:★★★★☆

 

小食店:幸福煎餃子

地址:中環閣麟街45-47號祥暉大廈地下5A號舖

感恩呢

❤❤❤❤拍個好碼頭!❤❤

❤❤

(ܫ)

❤❤❤❤❤❤❤❤

❤❤❤合作及活動邀請❤❤❤

歡迎聯絡Email:applepeggy168@gmail.com

For Collaboration and Invitation,

Please send to :  applepeggy168@gmail.com

 

這是純粹分享個人感受的小小後花園,

人人DNA不同,感受因人而異,特此聲明。

 

免責聲明:

blog所發表的全部內容均屬個人意見及感受,

並不代表該店舖或品牌之言論及立場。

blog提供的資料並不可視為詳盡及權威性的說明,

亦不可取代專業諮詢。

如需協助或希望獲得更多資訊,

請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。

如引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 

 

 

*¨゚゚・MsPeggy*¨゚゚・

Email:applepeggy168@gmail.com

Ig/ FB/ blogspot/  Ublog / 點評 /小紅書/ Tripadvisor/ Googlemap

 

Ig: https://www.instagram.com/peggypeggyhk/

點評IDapplepeggy

點評連結:http://www.dianping.com/member/995017505

Tripadvisor: ID: applepeggy

https://www.tripadvisor.com.tw/Profile/applepeggy?tab=reviews&fid=07eacc18-20e4-4009-a165-12ab3c0d241f

Blog:

http://applepeggy.blogspot.hk/

http://www.weshare.hk/peggypeggy/

https://blog.ulifestyle.com.hk/peggy 

http://www.beautyexchange.com.hk/blog/applepeggy

http://blog.qooza.hk/applepeggy

http://peggypeggy.theztyle.com

https://www.facebook.com/peggyblog/

*⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹*

 



沒有留言:

張貼留言