✿╮❤╭✿
✿雜感女生
好味日記✿
˚*•✰。中環小確幸——幸福煎餃子,平靚正!。✰•*˚
✿✿小資女的Dolce Vita✿✿
❤餓底飯聚.食勻全世界❤
❤吾係POL - Peggy On Line.Proof Of Life❤
❤
尋日去中環開會,開到成六點幾,
餓到前胸貼後背。
行過閣麟街,聞到一陣煎嘢嘅香味,
抬頭一望——「幸福煎餃子」。好,就你!
舖頭細細,但企理乾淨,
老闆有禮,見我企喺度諗食咩,
主動推介:「試吓我哋嘅煎餃啦,即叫即煎!」
即刻叫咗香煎韭菜餃同粟米餃各一份。
等咗五分鐘左右,熱辣辣上枱。
餃子底煎到金黃脆卜卜,咬落「咔嚓」一聲,
肉汁即時爆出嚟!韭菜餃夠香夠濃,
粟米餃就清甜爽口,兩款都唔會太油膩,
皮薄餡靚,真心驚喜。
跟住忍唔住加多咗魚肉燒賣同咖哩魚蛋——
燒賣彈牙有魚味,魚蛋細細粒但咖哩汁夠香濃,
辣度啱啱好,食完一粒又一粒。
隔離嗰碗潮州魯肉飯望落都幾吸引,
見佢哋食到舔舔脷,我都叫左碗番去食!
果然足料夠味,非常好食
至於雞蛋仔同格仔餅,非常香脆,即點即做
係唔同D!而且格仔餅非常足料
多到漏花生醬!係水準之作。
老闆仲笑笑口問我:「夠唔夠飽呀?」
感覺似返咗屋企食飯咁溫暖。
老實講,呢啲小店,未必有華麗裝修,
但每一樣小食都用心製作,價錢又貼地,
絕對係中環打工仔嘅平民救星。
幸福煎餃子,值得你停低腳步。
食左乜:
1.香煎韭菜餃子
2.香煎粟米餃子
3.魚肉燒賣
4.咖哩魚蛋
5.潮州魯肉飯
6.雞蛋仔
7.格仔餅
小評:
味道:★★★★☆
環境:★★★★☆
服務:★★★★☆
衛生:★★★★☆
抵食:★★★★☆
❤
小食店:幸福煎餃子
地址:中環閣麟街45-47號祥暉大廈地下5A號舖
❀
感恩呢
❤❤❤❤拍個好碼頭!❤❤
❤❤
❀
☀(◕ܫ◕)✿
❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤合作及活動邀請❤❤❤
歡迎聯絡Email:applepeggy168@gmail.com
For Collaboration and
Invitation,
Please send to : applepeggy168@gmail.com
這是純粹分享個人感受的小小後花園,
人人DNA不同,感受因人而異,特此聲明。
免責聲明:
本blog所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該店舖或品牌之言論及立場。
本blog提供的資料並不可視為詳盡及權威性的說明,
亦不可取代專業諮詢。
如需協助或希望獲得更多資訊,
請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
如引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
♚
✿*゚¨゚゚・✿MsPeggy✿*゚¨゚゚・✿
✿Email:applepeggy168@gmail.com
Ig/ FB/ blogspot/ Ublog / 點評 /小紅書/ Tripadvisor/ Googlemap
✿Ig: https://www.instagram.com/peggypeggyhk/
✿點評ID:applepeggy
✿點評連結:http://www.dianping.com/member/995017505
Tripadvisor: ID: applepeggy
Blog:
✿ http://applepeggy.blogspot.hk/
✿ http://www.weshare.hk/peggypeggy/
✿ https://blog.ulifestyle.com.hk/peggy
✿http://www.beautyexchange.com.hk/blog/applepeggy
✿http://blog.qooza.hk/applepeggy
✿http://peggypeggy.theztyle.com
✿https://www.facebook.com/peggyblog/
♚*⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹*♚
✿╮♥╭✿

















沒有留言:
張貼留言