2013年9月21日 星期六

~~~ 第六期apple box 熱爆登場 ~~



✿◕‿◕✿最近小妹很忙,知道我的人就明白,呢排又要籌備大型活動,又要準備極多文件,身心都未停過,累但卻失眠,朝早起身又大個黑眼圈,太多野要處理,人都好易殘!好彩APPLEBOX送到急救品,即刻試用補補。今期,我極推薦L&P Platinum V-Life Essential Mask白金V臉提昇導入面膜,用左真係人都醒神晒!!!雖然唔係每期都有,但每次都會認真抽取最好果隻來推薦!為人為己,大家好啦~~~✿✿✿



a. Botani Soothing Facial Mist花卉舒緩噴霧 (15 ml)
短評:淡香,噴落舒服,是隨身帶好品



f. ISA KNOX Water Lift Twister Essence水旋風保濕緊膚精華 (2 ml)
短評:水潤貨仔,好方便帶去VOYAGE




 





k. L&P Platinum V-Life Essential Mask白金V臉提昇導入面膜(1 pc) ❤❤❤❤
短評:極佳!!!超貼面,夠晒潤滑,而且精華極多,我會推選佢為我頭5位必選購的MASK!!!真係好正!!!如果可以試晒呢隻品牌的貨仔就好啦~~~我去左LOGON睇,內容大家可以參考上面的價格,大約HKD$20/ 張,我覺得好值得買來試下~!!!!



l. Papulex Soap Free Cleansing Gel深層潔膚啫喱(10 ml)
短評:洗完好乾淨的感覺,透明,最好加多D水來推佢



m. Papulex Oil - free Cream 抗痘護理保濕霜 (5 ml)
短評:乾淨,唔錯


p. VitaLab Anti-Wrinkle Radiance Lifting Eye Mask靚白緊緻眼膜 (1 pc)
短評:貼面,易用



✿*゚¨゚゚・✿  Ms Peggy  ✿*゚¨゚゚・✿   
✿Email: applepeggy168@gmail.com
✿Blog: http://applepeggy.blogspot.hk/ 
 ♚*⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹*♚















沒有留言:

張貼留言