2013年10月21日 星期一

✿╮機場試一試╭✿


 ✿╮機場試一試╭✿

Buffet@藝廊咖啡室  Cafe Aficionado

話時話,我唔介意食完再減,但好既自助餐真係買少見少
尤其早已遠離「酒樓式」自助餐既我
去酒店食當然係想食好D
$2XX貨仔的中午自助餐,原來都唔係想像中咁好架
仲要俾我發現「我食佢,佢食蟹」的故事
WAKAKAKA




事源我食青口的時候
無意中發現左青口的「口裡面」竟然收埋左隻蟹仔
真係意想不到
成個自助餐裡面一隻蟹都冇
而我竟然會咁幸運
食食下食到隻蟹!

❤❤❤❤❤❤❤❤













青口的「口裡面」竟然收埋左隻蟹仔!!!!



推介好味野甜品、咖啡、雪糕、仲有滑滑豆腐花
❤❤❤❤❤❤❤❤




 (ܫ小貼士:服務OK的,但價錢與食物質素可以提升
❤❤❤❤❤❤❤❤







❤上面呢家未試,下次可以一試❤




❤❤❤聯絡Email: applepeggy168@gmail.com ❤❤❤

*¨゚゚・  Ms Peggy  *¨゚゚・  
Email: applepeggy168@gmail.com
Blog: http://applepeggy.blogspot.hk/
 *⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹*
 


沒有留言:

張貼留言